Friday 9 September 2011

Seri Hanna

Seri Hanna

Nak citer pasal produk ni...(siaran tidak berbayo)..mcm mane leh kenal benda alah ni??hari tu masa bulan pose baru nih laa ade sorg makcik datang dari umah ke umah..slalu nye kalau org jual2 ni memang not allowed laa kt umah aku ..ntah mcm mane hari tu mak meng allowed kan makcik ni..masa aku turun nk p keje tgk dia tgh menenyeh muka mak aku ngn sejenis masker produk ni..yg kotak besaqq skit tu..dia panggil aku..mula2 aku mcm tak berminat..tapi dhn izin Nya aku leh p dekat plak..aku cium bau dia...tuddiiaaa baq ang..bau da best..takde bau bahan kimia mcm produk2 yg aku penah guna..mak cik tu kata bahan2 produk ni semua dari alam semulajadi..aku bau pun memang camtu..
makcik tu pun ceghiter dia datang dari Johor..kota tinggi..aku tengok muke makcik tu pun lawo..tua dah aihh makcik ni..muka dia bersih, cerah..memang tade slack la..walauponn dah tua kan..hehehe
Aku terrrpanggil untuk menerai produk ni..dia kate biasa dia jual 80++ tapi disebabkan benda tu dah tinggal satu ni je..dia bagi murah laa sbb dia pun dah letih berjalan kan bebulan  poser ni..aku mase tu ngan frust sbb duit yg aku simpan tuk beli tetttttt..tak kesampaian..aku guna laa duit tue..
aku tanye makcik tu baper lame kesan dia leh nmpak kan.dia kate dlm seminggu jerk..tp benda ni leh pakai smpai 1-2 bulan..aku ni dgn semangat nk kawen nye..nk laa muke cantik masa kawen kan..banyak dah produk aku pakai even sendayu tinggi..apee pun tak muleh..aku nk cube laa yg ni...
soo kite tengok laaa ape jadi pada muka aku nanti..hehehe..yg penting aku dah snap pic aku sebelum guna produk ni..jadi kite sambung lagi pasal Seri Hanna ni nanti ye...

No comments: